عنوان خبر :  مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان در آیین نکوداشت مقام معلم و تجلیل از اساتید دانشگاه؛ پیروزی در عملیات وعده صادق بیانگر قدرت علمی و فناوری ایران اسلامی بود


در دهه سرآمدی آموزشی، آیین نکوداشت مقام معلم و تجلیل از اساتید دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان امروز، سه‌شنبه، یازدهم اردیبهشت ماه در سالن خلیج فارس برگزار شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان در این آیین، زحمات و تلاش‌های خالصانه اساتید و معلمان را قابل تقدیر دانست و گفت: عنوان معلمی و استادی عنوان نورانی و شایسته است و در مکتب اسلام، معلمان همواره دارای جایگاهی رفیع هستند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان اینکه خداوند در قرآن خود را اولین معلم عالم معرفی کرده است اذعان داشت: قطعا معلمان و اساتیدی که در مسیر خداوند و برای رضای او خدمت کرده‌اند، آثارشان جاودانه خواهد بود و معمولا افراد تأثیرگذار در یک علم، متأثر از اساتید اثرگذار بوده‌اند.

وی بر تبیین افتخارات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف با وجود تمامی محدودیت‌ها و مشکلات، توسط اعضای هیأت علمی به دانشجویان تأکید کرد و گفت: یکی از افتخارات کشور اقدام اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی بود که به اذعان بسیاری از کشورهای دنیا، معادلات جهانی را برهم زد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان موفقیت ایران در عملیات وعده صادق با وجود تدابیر پدافندی شدید ابرقدرت‌های دنیا را نشان از برتری قدرت علمی و فناوری ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: به اذعان بسیاری از اندیشمندان، افول آمریکا نزدیک بوده و اتفاقات اخیر در دانشگاه‌های این کشور و نحوه برخورد پلیس با دانشجویان آزادی‌خواه تأکید کننده این امر است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز عرصه تقابل با دشمنان، کلاس‌های درس هستند و اساتید در این تقابل می‌توانند با امیدآفرینی و آگاه‌سازی دانشجویان نقش‌آفرینی ویژه‌ای داشته باشند.

 تاریخ ارسال خبر :   11 اردیبهشت 1403 - 14:52    |     تعداد بازدید :   110
 ارسال کننده :   روابط عمومی    |      کد خبر :   17573
 کلید واژه ها :   دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان- نهاد رهبری دانشگاه- نکوداشت مقام معلم- عملیات وعده صادق
نظر شما

حاصل عبارت  11 + 2 :